Για κινητικότητες με σκοπό την Επιμόρφωση έως 31 Ιουλίου 2024.
Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν
- Καθηγητές ΔΕΠ (Καθηγητές Πρώτης Βαθμίδας, Αναπληρωτές Καθηγητές, Επίκουρους Καθηγητές, Λέκτορες),
- Μέλη Διοικητικού Προσωπικού (επί θητεία, μόνιμοι, ΙΔΑΧ και με έμμισθη εντολή),
- Δικηγόροι της Νομικής Υπηρεσίας,
- Μέλη Ε.Ε.Π.,
- Μέλη Ε.ΔΙ.Π., Ε.Τ.ΕΠ.,
- Διδάσκοντες με τις διατάξεις του ΠΔ 407/1980
- Πανεπιστημιακοί Υπότροφοι
- Διδάσκοντες για ‘Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας’
- Συμβασιούχοι που στελεχώνουν διοικητικές υπηρεσίες
Για την εκδήλωση ενδιαφέροντος παρακαλούμε να συμβουλευτείτε την επισυναπτόμενη Προκήρυξη και τις Οδηγίες υποβολής ηλεκτρονικής αίτησης.
Διαδικασία εκδήλωσης ενδιαφέροντος / υποβολής αίτησης: Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει
α) Να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους στον σύνδεσμο
β) εν συνεχεία αφού λάβουν ένα κωδικό που θα σταλεί στο e-mail που συμπλήρωσαν στον παραπάνω σύνδεσμο, να συμπληρώσουν ηλεκτρονικά την Αίτηση στον σύνδεσμο
https://cloud-services.anova.gr/StaffApplyOnline/LoginForm.php?HEI=3501AC (βάσει των Οδηγιών)
γ) να αναρτήσουν το ηλεκτρονικό μήνυμα αποδοχής (e-mail) της προτεινόμενης κινητικότητας από το Τμήμα ή την Υπηρεσία υποδοχής. Στο ηλεκτρονικό μήνυμα θα πρέπει να αναγράφονται τα εξής: (α) ονοματεπώνυμο προσκεκλημένου από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, (β) Τμήμα ή Υπηρεσία υποδοχής, (γ) αντικείμο επιμόρφωσης, και (δ) ημέρες επιμόρφωσης